Nu am titlu’

Acu’ vreun an juma’ m-a chinut talentul să-mi fac blog. Nu mă întrebaţi de ce, că întrebați degeaba.

Ideea e că azi, cum mă plictiseam, am aruncat un ochi prin arhivă. Am aruncat și celălalt ochi pe la omii pe care-i citesc. Și am văzut că și Evergreen a sesizat lipsa de vorbării pe bloguri … Dar mă uit la mine. Eu recunosc.  Eu sunt o putoare ordinară. O leneșă. Până să scriu două cuvinte îmi trec prin cap alte o sută de chestii. Și decât să aberez (ca acum) mai bine închid dracului taraba.

Îmi pun poze cu pinguini pe facebook. Din lipsă de ocupație. Cred că îmi omor singură neuronii aiurea cu prostii. Din lipsă de activități intelectuale. Nu am timp să fac nimic din ce îmi propun. Îmi vine să o iau la picior. Doar să merg. Sau să zbor. Ca Forrest Gump cu alergarul. Just feel like walking. Just feel like flying! Dar trebuie să-mi dea careva un șut în cur să mă arunce din pat. E atat de bine să vegetezi. Cafea, țigări, muzică bună și leneveală. Am prea mult timp liber și nu știu ce să fac cu el. Prin urmare îl pierd aiurea.

Atât.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Nu am titlu’”

  1. Evergreen Says:

    sa nu cumva sa-ti inchizi taraba 🙂

    leneveala placuta >.<

  2. Madelaine Says:

    Pana cand nu ai sa te zburatacesti ca pinguinul tau inaripat, de mai sus, voi mai lenevi si eu un picut alaturi de Furiosenia voastra 😛


Leave a comment