Diverse

– Am fost aseară la teatru. La (Cu)Cuieinfrunte. În Control. Sunt practic piesele de la Green Hours. Un two men show. Faci parte din piesă. Te simţi şi te identifici cu actorii şi cu personajele. Mediocritatea este în fiecare. Pentru că uităm să fim noi. Simţi privirile actorilor care parcă citesc în sufletul tău şi  îţi vorbesc ţie personal. Sunt curioasă câţi din încăperea aia au priceput piesa. Eu ador piesele de genul ăsta. Ador simplitatea complexă transpusă în priviri, în gesturi, în cuvinte.

– În altă ordine de idei se pare că pe careva îl fute grija traficului de pe blogul meu. Şi caută pe diverse site-uri. Nu mai bine mă întreabă?  Nu ştiu cine e, nu-mi pasă, dacă nu poate să doarmă din cauza asta, pot să-i dau un PrintScreen pe săptămâni, zile, fac tabelaşe dacă e nevoie.

– Şi mă prostesc cu diverse poze pe writeonit.org :

   

– Am reuşit să mă mobilizez să dau drumul la TeVeu în timp ce mă fâţâiam prin casă. L-am nimerit pe Mămăruţă. Am crezut că s-a mutat la OTV la ce circ făcea pe acolo pe tema lui Gh. Zamfir. E tot la Pro. Bine dracu că am plecat de acasă şi am închis drăcovenia de tv.

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Diverse”

  1. Evergreen Says:

    io nu-l suport pe omu’ asta!

    n-am mai fost la teatru de o mie de ani. of!


  2. Mai facut curios cu piesele asea de teatru, trebuie sa ajung si eu odata in Control 🙂


Leave a Reply

