Wake up and smell the coffee

De fapt nu era chiar dimineaţă când într-un final glorios m-am trezit! De fapt mint. Nici acum nu m-am trezit. Sunt o putoare ordinară. Cea mai mare leneşă care abia îşi târăşte picioarele la baie. Chin. Mare chin. Cât de inuman e să te trezeşti!  

Stare de rupere de pulă. Mi se rupe de tot ce e în jur. Mi se rupe de ştiri, de oamenii cu feţe lungi şi posomorâte, de muncă, de aglomeraţie, de vremea de afară. Mi se rupe până şi de bormaşina vecinului. Parcă sunt autistă. Selectez informaţiile. Iau doar ce vreau eu. Iau doar ce-mi hrăneşte sufletul. Pe restul le las deoparte, undeva în spate. Nu mă încarc cu ele.

Miros de cafea. Mmmm! Una din micile şi nevinovate bucurii ale vieţii. Aburi de cafea şi fum de ţigară.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Wake up and smell the coffee”

  1. Evergreen Says:

    si bine faci!


  2. Este bine ca poti separa

  3. ambre Says:

    “Miros de cafea. Mmmm! Una din micile şi nevinovate bucurii ale vieţii.”

    Depinde de cine ţi-o face.


Leave a Reply

