Nuuuuu!

M-am întors în țară. De ce dracu am facut asta? De ce naibii nu am rămas acolo?

Și-mi beau cafeaua, mă uit pe geam la bulevardul pulii de București jegos, m-a luat o depresie crâncenă și mă întreb de ce dracului m-am întors în țară?

La ce?

Explore posts in the same categories: Un ochi râde, altul plânge

Tags: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Nuuuuu!”

  1. luci@n Says:

    te-ai intors intuind ca raiul nu este pe pamant…


  2. luci@n, cu siguranta pe pamant nu este raiul, aici este iadul!

    @Pinguina, este gresit sa iti spun bine ai venit, nu?

  3. pinguinulfurios Says:

    @Lucian: si totusi cred ca exista locuri atat de frumoase incat te-ar face sa crezi ca exista raiul pe pamant
    @Marius: bine te-am regasit. Bine v-am regasit pe toti!


  4. hm . hmmmmmmmmmmmmmmm


Leave a comment