Bălării de vineri

E vineri. Mă simt ca luni. Când am impresia că mai e o veşnicie până la sfârşitul săptămânii. Una peste alta, mă enervez că nu pot să nu mă enervez. Că nu am cum să fiu ignorantă. Nu m-a ţinut prea mult ruperea de pulă. Ploaie, campanie electorală, câini şi câcaţi pe străzi….ce-ţi poţi dori mai mult? Momentan îmi doresc o pernă şi o păturică. Şi să mă cuibăresc. Merge şi la birou..cam incomod, dar acum aş dormi şi din picioare. Că am căzut din pat de dimineaţă. Şi mă doare undeva. La propriu şi la figurat.

Şi cică aşa ar arăta biroul viitorilor terminaţi. Care nu trăiesc. Doar muncesc.

biroul viitorului

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant, Polul sud

Tags: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 Comments on “Bălării de vineri”


  1. partea buna e ca ai suficient spatiu intre “elemente” incat sa te ridici de pe scaun si sa o rupi la fuga :)))

  2. Luci@n Says:

    eu am ales canapeaua,iar in restul mi-am bagat picioarele;
    traim pentru a achita facturi si bonuri fiscale,absurd.

  3. mtcsol Says:

    In principiu, cam asa arata viata, dar nu pot sa nu observ cele cateva lipsuri, f importante, dealtfel, din oraru ala: sticle de bautura, concerte, baruri, cluburi, cateva carti, prezervative, asta asa in mare, ca nu stiu cum isi personalizeaza fiecare ziua, dar asta nu poate fi cuntificat intr-un desen d-ala. Iar la munca poti avea boxe, ceea ce iar nu e in imaginea aia. Sau colegi faini. Unii au si sefi faini.
    Mda, daca viata arata asa e momentu sa te impusti. Macar scapi de facturi.

  4. pinguinulfurios Says:

    Sincer…mai bine strigoi prin munti sau plaje pustii decat sa traiesc degeaba.


  5. a mai incercat careva reteta aia cu caraminda ?
    Eu am incercat-o si nu merge !
    – n-am obtinut fericire sau pace interioara, ci doar cateva cucuie ! 🙂


Leave a comment