Mini experimentul meu ratat

Zilele trecute mă hotărâsem să fac un mini experiment…să fac lucruri care nu mă caracterizeză. Curiozitatea îşi spunea cuvântul. Şi plictiseala. Singurul lucru bun care a ieșit a fost faptul că m-am scos cu o juma’ de zi liberă de la muncă. Adică când a văzut șeful că mi se rupe de rapoartele lui și că nu reacționam în niciun fel a crezut că mi-e rău și m-a trimis acasă. Să-mi revin, evident, pentru a doua zi.

Faza cu piți nu am făcut-o. Deși am strâns niște țoale împrumutate, nu am avut tăria să ies din casă arătând ca pomul de Crăciun. Prin autobuze nu m-am riscat să mă urc pe căldura asta. Când în sfârșit am făcut și eu faze  – care în viziunea mea erau nesimțite – m-a întrebat careva dacă nu cumva sunt în perioada aia a lunii!

Orice schimbare de comportament sesizată de cei cunoscuţi mie a fost pusă pe seama căldurii, a oboselii, a stresului a bla bla. Pentru că un comportament nenatural se simte de la o poștă. Pentru că înainte de toate e comportamentul față de tine însuși. Și motivația reușitei. Care mie mi-a lipsit. Pentru că oricum mă doare la bașkeți dacă se uită careva strâmb la mine că înjur sau că am blugii prinși cu ace de siguranță. Pentru că oricum teatrul e pentru scenă și nu pentru viața de zi cu zi.

Pentru că e mai important să fii TU.

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Mini experimentul meu ratat”

  1. rebelu Says:

    pentru ca cei apropiati te cunosc si pe ei nu ai cum sa-i pacalesti!


Leave a Reply

