Cu creierii-n vacanţă

Vacanţa e întipărită în mintea multora ca fiind perioada din an în care poţi să faci orice. În exces. Să manânci mai mult, să bei mai mult, să fuţi mai mult, să pierzi nopţile, să dormi mai mult. Lucruri pe care de altfel poţi să le faci şi în viaţa de zi cu zi, doar că există anumite restricţii de timp şi de conştiintă. Adică nu în exces.

Am obosit. De tot ce e în jurul meu. De căldură, de muncă, de bere, de oameni, de mine. Îmi iau concediu. Parţial. Doar mintal. Că fizic tot o să fiu prezentă la frecat degete pe tastatură. Sunt curioasă dacă observă careva lipsa mea de reacţie, dezinteresul şi ruperea de pulă de muncă. Sunt curioasă dacă îi pasă cuiva dacă mă lovesc  aiurea de  oameni pe stradă sau dacă calc pe picioare prin autobuze. Sunt curioasă dacă observă careva că beau o bere fără să o savurez, dacă sunt prezentă fără a fi prezentă. Sunt curioasă dacă observă careva nivelul de nesimţire pe care-l pot atinge. Sunt curioasă cum reacţioneză cei din jurul meu dacă mă port ca o piţi. Sunt curioasă de multe lucruri..dar îmi iau concediu. Nu o să mai fiu eu. O să încerc că fiu altfel. Şi o să vă mai povestesc de reacţiile sau lipsa lor vis a vis de concediul meu!

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Cu creierii-n vacanţă”


  1. aştept cu interes. dar să ştii că şi noi, restul omilor obosiţi, suntem zombie

  2. Geox Says:

    Pinguinule, ori te plictisesti ingrozitor, ori te duci de rapa! Dar sa nu ne uiti cu continuarea!


  3. chiar textul in ansamblu, te contrazice !
    Cei ce gandesc spre astfel de ”deziderate” nu pot fi in ele, spre deosebire de cei care nici nu realizeaza ca traiesc in astfel de atitudini ! 🙂

  4. Pinguina Says:

    E doar un mini experiment!


Leave a Reply

