Spam – pam!

Sunt un mare fan al mesajelor de tip spam pe telefon. Şi îmi plac atât de mult încât îmi vine să dau cu telefonul de toţi pereţii (el săracul nu are nicio vină). În top, e evident operatorul Vodafone care mă anunţă de orice căcăt pe care-l mai fac. Ultimul primit, stupid atât prin formă cât şi prin conţinut, a excelat prin creativitatea echipei de marketing: Acvaria îţi aduce horoscopul zilnic direct pe mobil! Cu doar…bla…bla….DELETE.

Măcar de personalizau şi ei puţin… să fiu al dracului dacă nu îmi trezeau interesul dacă aveam horoscopul de la ..nu ştiu..de la Superman. Sau Kafka frate! Acvaria???? Care v-aţi îmbătat pe acolo şi aţi căzut în acvariu? Fişii fişii fişiiii. Şi bulbuci. Şi horoscop! Şi brainstorming! Şi aprobari, proiecte, bani investiţi.

Măcar nu mai arătaţi întregii lumi cât de praf sunteţi!

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 Comments on “Spam – pam!”

  1. alicuza Says:

    Hehe, cele mai tari sunt spamurile de pe email gen: Mareste-ti penisul in Patagonia. Da vorba ta, trebuie sa inventeze cineva filtru de spam pentru SMSuri.

  2. drstoica Says:

    Culmea e ca mie, Vodafone nu-mi intuneca viata cu spamuri pe telefon. In schimb, Orange m-a spart! Mai au sa ma anunte ca s-a cacat unul dintre ei acu’ doua zile.

  3. rebelu Says:

    niste dobitoci!
    si de-ar fi numai ei!


  4. :)))))))) Orange imi da mesaje si la doispe noaptea

  5. pinguinulfurios Says:

    Mai noi, retelele de telefonie mai vand si baze de date la diverse retele de magazine…sa mai faca si ei un ban cinstit. Si spam la greu pentru orice oferta la ulei, carne….


Leave a comment