Val după val de idioțenie

Și cum stăteam eu așa și mă perpeleam când de căldură, când de durere de cap de la aer condiționat, când de durere-n cot, văd nișe vâlvă și păreri pe feisbuc legate de  noul videoclip al Loredanei. Ridic o sprâncenă și hai să văd ce a scos diva.

Ei bine … ei bine ….  nici măcar nu mă obosesc să mai scriu ceva.  Pute a prea mult retard. Și așa mă durea undeva, acum o să mă doară și urechile că sigur o să răsune din toate taxiurile și toate maghernițele.

Aici – Loredana cu Val după val

Aici – parcă din același registru, doar că muuul mai mișto 🙂

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Leave a Reply

