Adaugă titlul aici – și as adauga daca aș avea unul. Dar chiar e nevoie?

Și într-o zi cu soare cu dinți mi-am adus aminte să mai scriu pe aici. Bine, asta mi-am amintit, dar uitasem parola că deah, n-am mai intrat de vreun an pe aici. Și oare de ce? Adică oricum nu stateam  prea mult pe aici….dar chiar așa?…. Instrospectia disecată a pinguinului furios. Unde-i pinguinul? Aici! Prezent! Unde-i furios? Unde sunt călcată pe bătături!

De ce am revenit? Nu știu-n pula mea. E nevoie de un motiv? E nevoie să ne justificăm? De ce dispărem? De ce facem altceva? De ce ne schimbăm? De ce rămânem la fel? De ce respirăm? De ce ne câcam? Cum, tu nu te caci? De ce? De ce? La ce bun? Poate pentru o secundă ne simțim mai bine justificându-ne, dar contează? Contează să fim. Așa cum vrem.

Cică e cu războaie și glume că nu ne invadează rușii că avem drumuri proaste și își strică tancurile. Am aflat zilele astea. Ce bine e să fii ignorant. Selecția de infomații e minunată. Viața fără televizor e fantastică. Am ajuns chiar să cred că lumea e mai bună, mai eco, mai zâmbăreață. Și vine câte un Putin care vrea să mă facă să mă mut. De fapt, până și Putin încearcă să mă convingă să mă mut în pula mea în Bali. Dar eu nu și nu că e bine aici în Militari la capitală. Cum dracu să numești un cartier așa? La fel cum numești un sat Căpățâna Porcului (în BV) sau Căcăcioasa (Vâlcea)?

Și în pula mea cred că e și lume bună. Și frumoasă. Care ar da nume mai sonore atât la localități cât și la plozii lor. Și lume care strânge după câine când iese în parc cu el (la noi în  țară! da da, am vazut eu!). Și lume care creează. Care se zbate să trăiască. Care se  bucură de moment. De prezent. Care prețuiește. Care simte. Care vrea. Care face. Care dăruiește sincer. Care se distrează. Care se fute.  Și lume care nu face. Care stă. Care aruncă. Care murdărește. Care se bagă în fața ta la rând la brânză. Și falsă. Și suntem atât de diferiți. Și minunați. Și e doar o chestie de gust. Dacă îți place sau nu. Dacă ești de acord sau nu. Dacă suporți sau nu.

Where were you?

 

 

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Adaugă titlul aici – și as adauga daca aș avea unul. Dar chiar e nevoie?”


Leave a Reply

