Am timp, unde pula mea e timpul?!

Mă gândeam la mine. Mă gândesc la mine. M-am conștientizat. Eu sunt eu. Eu trebuie să fac ceva cu mine. Pentru mine. Să trăiesc. Să exist. Să mă bucur de timp. Am timp berechet acum. Oare? Da. Nu mai lucrez. Nu mai merg la birou. Am terminat cu corporațiile. Ocupația actuală? Mă cac pe mine de frică! 

Pe zi ce trece sunt mai paralizată. Ce dracu fac? De ce să mă apuc? Ce să fac? Cum? Încotro? Să plec din țară să spăl vase? Unde e orgoliul meu? Unde sunt visele mele? Erau ale mele? Linișteeeee! O iau razna. Și nu pot să  mă adun. Sunt undeva jos, sunt o flegmă căzută din spațiu. Și mi-am adus aminte că era o perioadă când refulam dracii corporatiști aici. Aș putea să refulez și acum chinurile de a lua viața de la capat, nu? Numai că parcă nu mai e atât de fun …. de fapt e fun …că atunci când mă apucă un râs nervos nu mă mai opresc. Asta dacă reușesc să plâng și să nu mai țin în mine.

Unde pula mea e timpul?  Sunt în contratimp. Aș vrea să pun degetul pe secundă și să o opresc. Să mă adun. O secundă. Atât vreau. Mă perpelesc între cu ce plătesc chiria, m-aș apuca de o afacere, dar ce?  și ce pula mea fac eu? Aș urla. Aș urla ziua în amiaza mare când ies să plimb câinele, aș urla după-amiaza când mă bag la metrou și stau înghesuită în miros de excel și corporații, aș urla seara când pot să mă culc când vreau eu că nu trebuie să mă mai  trezesc dimineață.

Am timp să merg la piață. Am timp să mă văd cu prietenii. Mare parte dintre ei sunt la muncă deci tot în funcție de programul lor se fac și ieșelile. Și nu oricum. Că acum nu mai am bani, deci nu ne mai vedem oriunde. Sau cu durere de portofel.

Am timp să fac curat. Și e curat! Am timp să o ard aiurea, fără grabă. Am timp să mă uit la filme. Am timp să mai și creez. Am timp să prelucrez, să decupez pozele și să le pun pe fb și pe blog. Am timp să mă îngrijorez. De ce nu comandă lumea. Ce fac greșit? Fac urât? Păi de ce să mai continui atunci dacă nu place? Mai bine mă duc în Africa? Cum? Am timp să caut. Am timp să-mi fac griji și să pierd timpul panicată. Că sunt terifiată.

Și a mai trecut o zi. Ce pula mea am făcut azi? Ce pot să fac mâine? Cum mă adun? Sunt blocată precum acul de la secundar al unui ceas care rămâne fără baterie. Și bat pasul pe loc. Și timpul trece. Și trebuie să plătesc chiria. Și telefonul. Și clabul. Și să mănânc. Și să trăiesc. Și să nu-mi mai fie frică.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Am timp, unde pula mea e timpul?!”


  1. Parca vorbesti de mine acolo, am fost si eu ca tine din noiembrie 2013 si pana in mai 2014. Au fost 6 luni si ceva in care am stat si nu am facut nimic, am citit, am vazut filme, am scris pe blog si cam atat. La finalul acestei perioade aveam o colectie imensa de carti in format electronic pe care m-am gandit sa le pun pe blog, doar ca n-am mai apucat ca a trebuit sa incep munca. Am redevenit si eu corporatist intr-un job care ma seaca zilnic de seva, seara vin si ma bucur pentru cele 2 ore in care lucrez la blog si la urmatoarele articole cu carti ce vor aparea. Sunt cele mai frumoase ore din zi, apoi pun capul pe perna si ma gandesc “aoleu, maine inca o zi”. Pana la urma banii vorbesc, nu putem fara ei si cand reusim sa adunam o bruma de bani ne credem liberi pentru cateva clipe, dar cand se termina ne trezim cu un dus rece in fata.

  2. pinguinulfurios Says:

    Mie imi place blogul tau si ce faci pentru noi restul de muritori. Ne hranesti. Diversificat. Dar hrana ta unde e? Tu iei doar cina cu noi? Pentru noi? Eu nu vreau sa ma multumesc cu putin. Si e greu al naibii. Dar prefer putin, decat sa borasc de scarba.
    Si multumesc pentru carti 🙂


Leave a Reply

