Manifest adus corporatiei

Stiti care e culmea scarboseniei? Cica sa inoti intr-un bazin plin cu muci si sa- i ocolesti pe cei mai mari si mai verzi. Stiti ce poate fi mai scarbos de atat? Sa lucrezi intr-o corporatie. Nasol e ca nu stiu sa inot si ma simt ca sunt in bazinul cu muci, ca ma afund, ca nu am aer sa respir si toti mucii trag la mine. As putea extrapola si la un bazin de cacat, plin de porci si de scroafe, dar nu as vrea sa insult inteligenta acestor animale.

Corporatia are atributul de a te obliga sa inveti sa faci de toate, dar in acelasi timp nimic. Mi-am actualizat si eu cv-ul de curand si nu mi-au incaput sa scriu toate atributiile in spatiul alocat unui job. Halal sa- i fut in gura de cimpanzei care s-au apucat ei sa croiasca rostul lumii uitand de lume.

De curand am citit un articol ca japonezii au inventat robotul care sa se indragoseasca. La noi ar avea o piata buna de desfacere: unor robotei care uita de ei, care respira, mananca si se caca corporatie, le trebuiesc niste robotei reci ca ei. Si cand vor inota fericiti in bazinul cu muci, nu o sa rugineasca si nici nu o sa le fie scarba.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment on “Manifest adus corporatiei”

  1. Corcodus_ Says:

    Corporatiile sunt bune doar pentru a mima efortul si a scoate maxim de capital din ele..se poate face asta intr-un mod elegant, tu avand oricum o viata dubla: cea din corporatie (de fatada) si cea din afara ei(cea reala).Asa ca zambetul pe buze si fuga la munca.


Leave a Reply

