Ploile nu vin

Privesc. Privesc cum se apropie de mine. Creierul îmi clocotește în așteptatea fierbinte. Zvâcnind, crește sub privirea-mi pierdută. Ne contopim gâfâind. Ard până-n focurile iadului și mă ridic până-n ceruri pe curcubeu.  Închid ochii și ating mii de culori. Mă scufund în măruntaiele pământului. Da, atinge-mă! Da, frecă-te de mine. Lasă-ți trupul ud să se lipească de al meu. Mă cuprinde și mă pătrunde un vârtej de transpirație în juru-mi. Te simt. Te simt în spatele meu cum te împingi cu toată puterea. Deschid ochii. Îmi văd reflexia crispată-n sticlă. Nu mai aud nimic. Aud doar că urmează stația … cu peronul pe partea dreaptă. Evadez. Sar. Fug. Fug mâncând pământul de măruntaiele contorsonionate ale aglomerației urbane la ceas de vârf. Să-i fut în gură de retarzi.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Ploile nu vin”

  1. Corcodus_ Says:

    🙂 tu erai !?..sorry

  2. Liviu Says:

    Foarte bun, finalul m-a lasat cu gura cascata.

  3. Samira Says:

    la mine ieri a plouat cu galeata :)) vai cum sa nu vine ploile ?


Leave a Reply

