Cică politică

Am așteptat cu nerăbdare alegerile. Nu mai suportam mutrele tuturor maimuțoilor pe toate gardurile. Din vagile mele cunoștinte, campania electorală se încheie cu două zile inainte de vot, iar in apropierea sectiilor de votare sunt interzise afisele electorale. Ete pula. Au fost strânse doar corturile și au disparut cei care în fiecare dimineață mai – mai să-mi scoată ochii cu pixuri, ziare, punguțe și alte câcaturi.

Dar și azi vântul adia afișele spânzurate de stâlpi/ copaci iar soarele mângâia fețele celor au câcat din ei pe câteva rânduri tot ce au făcut în ultimii patru ani, sau tot ce vor să facă ei în următorii patru ani.

Mi-e o scârbă prea mare. N-am niciun contact cu politica. Nu mă interesează,  nu mă uit la televizor, nu citesc ziare, nu răsfoiesc netu’. Dar cu ocazia acestor alegeri am aflat că stânga și-a dat mâna cu dreapta, (bănuiesc) ca să fie siguri că nu ratează vreo primărie / consiliu. Și am aflat că Victor Ponta e prim ministru! Cum pula mea a ajuns puțanul ăla prim ministru?

Mda, e clar.. Aș putea la fel de bine să stau și-n copac că tot la fel de interesată aș fi de politica românească  de fațadă.

Explore posts in the same categories: Evenimente

Tags: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Cică politică”

  1. Corcodus_ Says:

    as comenta dar nu stiu ce…fuck it all


  2. achiesez la comment!


Leave a Reply

