Je vais bien, ne te’n fais pas

E de la ploaie. Cu siguranță. Altfel nu-mi explic. Aș scrie. Am poftă să-mi pun degetele pe-o foaie, să las cerneala să se scurgă prin vene și să las cuvintele să se unduiască-n rânduri. Și ar trebui să-mi pun pofta-n cui. Se scurg norii. Stropii se unduiesc. Eu sunt în stare doar să-i privesc. Să simt ploaia care nu mă atinge. Să ating vântul.

Aș așeza cuvintele în același haos orânduit din mine. Le-aș înșirui în povești despre povești, despre omi, despre simțiri, despre stări, despre tot și de fapt despre nimic. E prea frig. Cerneala venelor îngheață-n încheieturi.

Degetele-mi miros a tutun și terebentină.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Je vais bien, ne te’n fais pas”

  1. Corcodus_ Says:

    clar….e de la ploaie

  2. pinguinulfurios Says:

    @ Corcodus: Clar! Tu stii foarte bine 🙂

  3. Corcodus_ Says:

    binenteles…daca nu eu atunci cine …..?


Leave a Reply

