De ce avem nevoie de ziua femeii?

Nu sunt antisărbători. Sau anti chestii din astea de sărbatorit. Gen. Sunt anti fățărnicie. Anti “trebuie” . Bărbații trebuie să dea mărțișoare femeilor. Trebuie să dea flori. Aș putea să-mi deschid o florărie destul de fancy cu toate buchetele și coșurile cu aranjamente florare primite zilele astea.  Atâta lume mă apreciaza o data pe an? Vorba unei prietene, de 8 martie și la înmormântare. Un coș dichisit cu flori ar trebui să mă facă să mă simt mai femeie? Ete pula. Pula da, între noi fie vorba.

Da, imi plac florile. Le ador. Dar iubesc și un smoc de iarbă de pe marginea drumului dacă-i dăruit cu dragă inima. Aș fi ipocrita să nu recunosc că-mi place să primesc flori, dar urăsc că am fost doar un alt nume pe lista bugetului de 8  martie. Primim flori doar de sărbători. Poate de aia s-au inventat. Ca o dată la ceva timp să mai primi flori. Că cică dacă primim flori fără motiv nu știm să apreciem. Câcat. Că de-aia o fi lumea plină de oameni singuri și triști că femeile nu apreciază. Sau era din cauză că bărbații gândesc cu pula? Complicat de simplu.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “De ce avem nevoie de ziua femeii?”

  1. corcodus Says:

    lasa ca vine 1 iunie..

  2. rebelu Says:

    si pe mine ma riciie la ficati chestia asta! ai, n-ai treaba de 8 martie trebuie sa te simti. in restu anului esti boier! 🙂

    … si, sa stii, pula are cap! 🙂


Leave a Reply

