De după blog – incursiune în trecut, prezent și cam atât

Acum câteva zile discutam cu cineva legat de bloguri. Și am ajuns la blogul meu.

Oricine ar da de blogul ăsta ar lua-o la fugă. Câcat, câcat, curve, nervi draci. …Mda, micul meu sac de box. Împărăția dracilor, refulărilor, micul colț cu nimic, despre nimic, despre orice. Oricum în ultima perioadă chinurile talentului m-au ținut ocupată și departe de pinguin. Am făcut forme prin culori, m-am relaxat, m-am enervat, am stricat și am meșterit chestii.

Îmi amintesc de primul desen, din clasa a-v-a, cu care cam câștigat mențiune la un concurs național. Tema a fost “1Decembrie”.     Apoi, singurul lucru care mi-a mai rămas din adolescență e o agenda măzgălită prin anul 2001.

Apoi iar pauză. Acum doi ani m-a lovit iar și m-am apucat direct de pictat pereți. 

Și de atunci, din ce în ce mai acut, de după blog, mă aventurez cu pensula pe pânze, coli, haine sau orice-mi pică-n mână. De după blog mă joc, mă prezint, mă ascund.

Și pe blog și de după blog sunt la fel. Prind formă și culoare pentru nu mai am aripi să pot zbura.

 

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “De după blog – incursiune în trecut, prezent și cam atât”

  1. Monica Says:

    eu cred ca ai talent!:)

    cand o sa am casa mea, voi avea grija sa te chem sa mi pictezi ceva:) si nu, nu glumesc:P

  2. pinguinulfurios Says:

    @ Monica: Merci frumos! Pai atunci o sa mai exersez sa fiu pregatita pentru momentul cand o sa-ti iei casa 🙂


Leave a Reply

