Și telefoanele-s curve

Și că tot am amintit de curve, corporatiștii pentru care-mi fut icrele, în semn de apreciere supremă au considerat că trebuie să păstrez simbioza cu mailurile și când mă cac, iar acum câteva luni mi-au dăruit un blackberry.

My prrrrrrecious! E un gollum a cărui led sclipicește-n noapte șoptind… «pâs pâs, deschide-mă, deschide-mă ai un mail! Uită-te! Uită-te!»

Pot să vă zic că e un telefon foarte rezistent la șocuri și nu zgârâie parchetul.

Și într-una din zilele în care trona bosumflat cu fața-n podea, am băgat de seamă că pe spate era însemnat. Curve. Trăiască! Pentru toate curvele de oameni care-și fut nervii prin birouri obscure cu geamuri mari de sticlă, aer condiționat și multe neoane!

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Și telefoanele-s curve”

  1. Silviu Says:

    hai ca deja te intinizi !!!!


  2. Am si eu o CURVA d´asta :))

    E f ok telefonul


Leave a Reply

