Verde

Aș mânca corcodușe verzi. Și caise verzi. Din alea de-ți umplii buzunarele și ronțăi la ele până ți se sterpezesc dinții. Aș mânca nuci verzi din alea de le spargi și-ți rămân degetele pătate câte-o săptămână. Aș călca desculță iarba verde. Aș și fuma. De preferat să nu mai fie verde. Iarba.

Mă uit pe geam și e gri. Câte-o fereastră luminată ici colo. Mirobolant. Mă ia durerea de cap.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Verde”

  1. Ana Q. Says:

    Cu pofta de nuci verzi am ramas si eu. Am tot zis toamna asta sa caut pe la piata, dar cand am trecut nu aveau si apoi…am si uitat. Nu mai e ca atunci cand aveam nucul in gradina si cat era toamna de lunga rontaiam la ele…

  2. silviu Says:

    iar te-ai apucat de baut absint !!!!…..


Leave a Reply

