Doar câteva versuri

Se pare că mai există oameni care scriu cu sufletul. Nu aș putea să spun că sunt o împătimită a genului, dar se întâmplă uneori ca versurile să exprime mai mult decât romanele întregi în sute de pagini. Cum ar fi asta, care mi-a plăcut foarte mult:

Amintește-ți de mine precum o adiere

Sărută-mi buzele precum o petală

Atinge-mi mâinile precum un fluture

Privește-mi ochii. Privește-mi adânc în suflet.

Simte fiorul unei fantome rătăcite

Simte carne ce tremură, simte sânge ce curge

Pătrund în eter. Din aer și vânt.

Sunt. Încă sunt.

Amintește-ți de mine. Amintește-ți de noi.

Strânge-mă-n brațe. Ține-mă-n suflet. Nu-mi da drumu-n noroi.

Amintește-ți! Sărută! Atinge! Privește! Și simte! Apucă și ține. Ține strâns.

Nu-mi da drumul. Sunt încă aici. Sunt noi.

Dă-mi viața.

Găsită întâmplător, voi păstra anonimatul autorului

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Leave a Reply

