Senzația de după….

Parcă n-aș scrie. N-aș scrie cum a fost la concert. A trecut. Dar senzația a rămas.

Nu m-am strivit în mulțime. Am stat cuminte pe scaune, cu senzația de sugativă de oameni, de ecouri, de muzică. De mulțime dezlănțuită, forfotă și agitație. M-am hrănit cu setea de muzică, de refulare, de trăiri. Am lăsat să-mi treacă prin timpane zeci de mii de decibeli, versuri, acorduri care mi-au pus sângele-n mișcare și m-au trezit sufletul.

Găsiți pe youtube video de la Luna Amara – Loc Lipsă, Paraziții – Din Colțul Blocului & Arde, Implant pentru refuz – March to the end, DeftonesDigital Bath, Change, Minerva, Passenger, Be quiet and drive, My own summer, Roket Skates, Root de la Alternative Summer Day de la Arenele Romane.

Explore posts in the same categories: Evenimente

Tags: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Senzația de după….”


  1. […] pe la domniile lor nu are cu ce vă dăuna: teacă, theodora, vultureşti, teo negură, ioan usca, pinguinul furios, silavaracald, theodor1988, sictireli, no bine Share this:TwitterFacebookLinkedInLike this:LikeBe […]


Leave a Reply

