Valoarea mea…

Ce-am găsit…. am găsit că un post pe blogul meu valorează 196 ron!

Habar n-am ce-i cu site-ul ăsta, care e scopul… în fine, dar m-a amuzat teribil. Păi mai bine m-aș lăsa de job, că la valoarea asta, dacă aș scrie zilnic, aș câștiga 5880 ron! Nu-i nici mult, dar nici de colo. Și cel mai important ar fi că nu ar mai trebui să mă trezesc de dimineață :)) . Și mă întreb … dacă eu cu aberațiile mele pot căca atâția bani, blogerii ăia meseriași ai fi miliardari, nu? Dar cu toții vrem să fim niște modești. Și să nu mai mușcăm din strategiile de marketing, a la Moș Crăciun…

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Valoarea mea…”


  1. […] teacă, ioan usca, daniel tudose, vultureşti, blogu’ leneş, normalitatea anormală,  pinguinul furios, roxania, ilarie Share this:TwitterFacebookLinkedInLike this:LikeBe the first to like this post. […]


Leave a Reply

