Omi printre oameni

Oamenii. Ce suntem noi? Îmi palce să-i privesc. Să observ. Gesturi. Nu judec. Mai fac miștouri, recunosc. Nu putem înlocui oamenii. Persoanele. Suntem infinit diferiți prin detalii. Suntem praf de stele adunat și modelat în forme și culori. Lumea pe care ipocrit și egoist o învinuim pentru tot ceea ce nu ne convine. Pe cine mai învinuim? Vremea? S-o fut în gură. Că dacă-i frig vrem cald, dacă-i cald vrem frig. Și tot așa. Suntem niște scrântiți.

Dar care e realitatea? Ce ni se prezintă la teveu? Știrile? Politica? Evenimentele? Realitatea mea! Asupra ei am controlul. Asupra a ceea ce pot să fac. Pot să aleg pe care parte a patului dorm. Pot să aleg ce rahat mai îngurcitez. Pot să aleg dacă mă enervez sau nu. Dar pentru oricare dintre astea avem nevoie de oameni. Luăm decizii și acționăm conștient sau nu în funcție de acțiunile celor din jur. Suferim sau ne bucurăm raportat la cei de lângă noi. Cărăm cu noi alte vieți pentru noi.

Și tot căscând ochii la oameni, prin metrou, pe stradă, la muncă aș putea spune că sunt multe muieri pe lumea asta. Multe grămadă. O turmă. Toate poartă pantalonii aia cu căcuț și imprimeu cu floricele. Cred că am avut niște pijamale așa când eram mică. Și toate, aproape toate au unghiile făcute în culoare aia turbată. Nu știu ce culoare e. Că pe vremea când am învățat eu culorile nu se regăsea în spectrul de culori. Dar cred că e cam imposibil să nu fi remarcat portocaliul ala roz – fucsia – fosforescent. Oare câte cisterne de ojă de-aia s-au folosit vara asta?

Suntem omi printre oameni. Omi care ies  în evidență urmând turma. Omi care se pierd de turmă. Suntem omi printre omi.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Omi printre oameni”

  1. Evergreen Says:

    N-am sa inteleg ever moda pantalonilor cu cacut-floricele.

    Suntem oameni, parte din turma, dar ne putem diferentia :*

  2. scortese Says:

    treaba cu ingurcitez e geniala…s-a nimerit sau ai nimerit-o?

  3. pinguinulfurios Says:

    @scortese: s-a nimerit s-o nimeresc sa fie cat se poate de just 🙂


Leave a Reply

