Titlu? La ce?

Mă tot uit la wordpresu’ ăsta. Aș mai scrie, n-aș mai scrie…Am o lene-n falange….

Vroiam doar să vă anunț că-s bine și tot în jegul ăsta de oraș. O fi văr-miu ăla de a  ajuns în Noua Zeelandă. Mie încă nu mi s-a întâmplat să mă duc după haleală și să ajung pe cealaltă parte a planetei. Poate din cauză că nu mă duc la piață? Poate ar trebui să fac și eu piața. Că vezi, nu se știe unde ajungi…

În rest, am “urmărit” cu sufletul la gură nunta secretă a lui Borcea. Eu și toată țara. Dar vă rog să păstrați secretul! Am aflat că s-a inaugurat pasajul de la Orhideea. Că nu e gata și complet funcțional e un mic detaliu. Important e că s-a inaugurat, nu? În rest, în politică ăia se scuipă și se ling între ei, gagicile-și arată țâtele, ne paște un cutremur, a început Bac-ul, mie mi-e somn.

Numai bine!

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Titlu? La ce?”

  1. Silviu Says:

    si mie mi-e somn :((

  2. multzam Says:

    oau, citind articolul tau am impresia ca sunt de pe alta planeta…habar nu aveam nici de borcea, nici de pasaj, nici de vreun cutremur… nici macar nu stiu daca e mai bine sau mai rau acum, ca stiu…

  3. pinguinulfurios Says:

    @ multzam: mi-a luat cred ca 2 minute sa dau o tura pe net si sa aflu toate astea.Mie nu mi-e nici mai bine, nici mai rau. Poate un pic mai greata. Si sunt de parere ca tot mai bine pe “planetele” noastre 🙂


Leave a Reply

