Pinguin să fii, noroc să ai

Nu-mi aduc aminte să fi călcat de curând în căcat. Dar acum ceva timp, în timp ce așteptam ca o pupăză o prietenă să ne bem mințile, mi s-a găinat în cap un porumbel ( sau cel puțin bănuiesc că era un porumbel). Nu-i nimic, coafura rezistă!

Iar azi, a dat norocul peste mine! Am aflat că am câștigat un set handmade (cercei + broșă) prin intermediul Strumfiței de la Glory Box. Și mi-am stors puțin neuronul…dar mi-a dat cu virgulă, că nu-mi amintesc când am câștigat ultima dată ceva. O fi și din cauză că mi se rupe de concursuri, dar acum a fost altceva. Am deschis și eu gura să comentez și hop un cadou!

Deci, pinguin să fii, noroc să ai. Merci Ana.

Explore posts in the same categories: Evenimente

Tags: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Pinguin să fii, noroc să ai”

  1. Ana. Says:

    felicitari!!
    astept datele tale pe mail, pinguino!


Leave a Reply

