Cum mi s-a șters înregistrarea de pe Youtube de la concertul Sarmalele Reci

Ăsta e motivul pentru care mi-au scos înregistarea de la concertul Sarmalele Reci din Vama  Veche din 29 apr 2011 de pe Youtube:

nadia……… has sent you a message: ( din motive de bun simț nu i-am făcut public tot numele )

Rugaminte!

To:pinguinulfurios

Draga domnule ( se pare că mai nou am și coaie! ), daca sunteti dispus sa-mi faceti un bine, v-as ruga foarte frumos sa scoateti de pe youtube clipul: Spirit de vara-Sarmalele Reci ( și era Șpriț nu Spirit ) inregistrat in Vama Veche la 29 aprilie 2011, deoarece apar in acest videoclip si n-ar fi trebuit! Va multumesc pentru intelegere si va urez o zi buna!

Prin urmare și Youtube a reacționat: “Stimate pinguinulfurios, Acest mesaj vă notifică faptul că am primit din partea unui utilizator o reclamaţie privind confidenţialitatea legată de conţinutul dvs…..Dacă eliminaţi de pe site materialul presupus că încalcă confidenţialitatea într-un interval de 48 de ore, reclamaţia trimisă va fi considerată închisă. Dacă materialul presupus că încalcă confidenţialitatea rămâne pe site mai mult de 48 de ore, reclamaţia va fi examinată de echipa YouTube şi este posibil ca materialul să fie eliminat, în conformitate cu Regulile noastre de confidenţialitate”

Și Abracadabra….cum eu nu am eliminat nimic, au avut grijă băieții ca nadia să nu mai fie pe youtube.

Și mă întreb: oare a căutat tot ce ținea de vama în weekendul ălă și i-a bamat pe toți care au filmat și ea se simțea cu musca pe căciulă? Hmmm, Huston, se pare că cineva suferă de mania persecuției!

Noi să fim sănătosi!

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 Comments on “Cum mi s-a șters înregistrarea de pe Youtube de la concertul Sarmalele Reci”

  1. Andrei Says:

    Foarte interesant, nu m-as fi asteptat ca Youtube sa reactioneze asa repede. Cunoscutii probabil o stiau in alta parte decat in Vama si n-ar fi dat bine sa o descopere cineva p-acolo :)) Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca le explicai celor de la youtube ca inregistrarea e de la un eveniment public, intr-un loc public, prin urmare era inutil sa se vorbeasca de confidentialitate.

  2. pinguinulfurios Says:

    @ Andrei: doar nu crezi ca am stat cu mainile-n san? Normal ca le-am scris celor de la Youtube Support. “……Am luat la cunostinta notificarea de mai jos. Reclamatia vine de la un utilizator, pe motiv ca la un moment dat, se pare ca ar aparea pe filmare, ea fiind intr-un loc public de altfel. Cum reclamatia nu vine de la unul dintre music publisher (who represents the songwriter) exact cum va exprimati direct pe site, va rog sa-mi spuneti ce e de facut in situatia asta? Mai este notificarea fondata? Se poate renunta la aceasta notificare?
    Va rog sa-mi raspundeti, pentru ca se pare ca nu acordati un drept de raspuns / reactie decat prin obligativitatea de a elimina materialul in cele 48 ore.”

    Si ce crezi ca s-a intamplat? Nimic. Eu n-am primit niciun raspuns. Dar de scos clipul, l-au scos!

  3. Elena Says:

    Pune-l pe alte site-uri. Pe muuuulte alte site-uri. 😉

  4. pinguinulfurios Says:

    @ Elena: O sa-l pun la loc pe Youtube. Uneori nu merita efortul sa te cobori la nivelul unor oameni, că oricum nu ar pricepe.

  5. asda Says:

    sa va uitati la melodia justin bieber baby are bug sau ca fost hackuita!!!!!


Leave a Reply

