A mai trecut un uicănd

 Iubesc muntele. Nu marea. Nu am avut pasiunea “prăjitului” voit belind ochii la apă. Dar uneori mă mai cuprinde dorința de pierdere în nisip, de păr sleios și uscat și îmbâcsit, de miros de apă sărată, de nisip incomod între degete, de valuri spumânde. Zis și făcut. 1 mai în Vamă.

Vama e acum o stațiune. A tuturor.  A roacherilor cu motoare de La Pirati, a clasicilor cunoscători care vin din melancolie și a restului. Această ultimă categorie vastă colorată cuprinde piți blonde care cred că e cool să mergi cu gloata, puștani care vin că au auzit că e mishto, cocalari care se etalează.

În rest…frig….foarte frig, băutură, mulțime și dacă știi unde să te duci găsești și muzică bună. La Pirați, dar nu-i de orișicine, multora le e frică să treacă pe acolo.  De ocolit în schimb Stuful și Expirat care sunt niște mari bășini. Televiziuni care-i căutau pe cei mai beți dintre bețivi, pe cei mai pletoși dintre pletoși ca să arate pe posturi ce depravare e în Vamă… Da e depravare…cocalari printre roackeri…asfalt, cherhana de stuf cu ușă metalică și termopane…

Concerte? Măcar atât: Sarmalele Reci ( voie bună ), White Walls ( pfff, demențiali! ), Les Elephants Bizzares ( pentru cei din anii de liceu ), Niște Băieți ( pogooooo ), Celelalte Cuvinte ( respect domnilor, ați lăsat fără cuvinte  un public înghețat bocnă. Mă-nclin! ). Video  aici si aici.

A mai trecut un uicănd. Cu mare, nisip și valuri.

Explore posts in the same categories: Evenimente

Tags: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 Comments on “A mai trecut un uicănd”

  1. maia_home Says:

    Imi place marea imi place rockul pacat ca la noi(pe litoral si nu numai )este mult jeg cu pretentii.Dincolo (la vecini )este un pic mai spalatel dar nu stiu cum stau cu muzica.

  2. Silviu Says:

    si tu Brutus…..pacat ca era nor…aproape s-a vazut rasaritul 🙂 de pe barca 🙂

  3. Monica Says:

    mi a palcut postarea asta Pinguino:)

    uite, eu nu am fost niciodata in Vama, dar imi place Vama vazuta prin ochii oamenilor realisti, imi place Vama vazuta prin ochii tai in postarea asta si parca totusi vreau in Vama, dar nu de 1 mai!:P

  4. pinguinulfurios Says:

    @ Monica…in Vama in cursul saptamanii e frumos la vara…. nu e mai nimeni, e muzica buna, liniste… in wk, de 1 mai, de StufStock e nebunie.
    @ Silviu: de pe pluta, de pe pluta
    @ maia: la bulgari nu stiu cum e, n-am fost. In Vama, ideea de libertatea a fost inteleasa gresit..cocalarii cred ca daca vin aici si beau bere la pet si arunca sticlele pe jos sunt mai cool. Roackerii aia asa beti tot fac gramezi pet-urile si nu le arunca unde nimeresc. Si pe vremea cand Vama era cunoscuta ca fiind libera nudistilor, ei nu-si aruncau gunoaiele pe unde apucau. Acum, cand vin zeci de mii de oameni:1. marea majoritate nu au educatie si bun simt, 2: oricum nu exista cosuri de gunoi, dar macar sunt zone in care se fac gramezi de gunoaie si 3 = punctul 1


  5. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  6. Ana. Says:

    Foarte fain ca ai fost in vama de 1 mai. Eu nu am mers niciodata la mare de 1 mai pentru ca nu vad rostul sa dardai de frig 2-3 zile intr-un loc doar pentru ca acolo merge toata lumea.
    Am fost in Vama de vreo 2-3 ori in timpul Stuff Stock-ului (dar acum vreo 5-6 ani) si chiar mi-a placut. Pe vremea aia nu lipseau din concert luna amara-preferatii mei.


Leave a Reply

