În noaptea de înviere

Deci arunc și eu un ochi prin blogosfera asta. De pe la oamenii dragi mie la oamenii dragi lor, la schimburile de link-uri etc. Și mai pe peste tot ni se poveștește despre festivitatea mersului la biserică în noaptea de înviere sau îmbuibarea cu haleală.

Bă, aș vrea să văd și pe cineva că poveștește cum s-a futut în draci în noaptea aia, cum a văzut <lumina> și de-astea.

Nuuu, dintr-o dată toată lumea e serioasă și credincioasă.

Pfff…

Explore posts in the same categories: Un ochi râde, altul plânge

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

14 Comments on “În noaptea de înviere”

  1. TED Says:

    pai lumea tine post =)) .

  2. pinguinulfurios Says:

    @ TED: da, da…din categoria ca face bine la silueta sau la poarta la Sf Petru?

  3. TED Says:

    cam asa :)) .

  4. Roscata Says:

    Eu nu am inteles cum de toti scriau pe net cand ei spuneai ca sunt in biserica, vroiau sa faca prezenta? :)))

  5. Madelaine Says:

    Curat pierdere de vreme, imbulzeala animalica, par si toale festive arse etc etc! nu e mai frumos sa stai in casa si sa citesti sau sa te uiti pe discovery? parerea mea 😛
    sau varianta ta, si mai buna! :))

  6. pinguinulfurios Says:

    @ roscata: normal ca trebuiau sa se laude
    @ madelaine: lucruri mai bune de facut cu siguranta se gasesc, dar cum sa nu iasa omii la tol festiv la o barfa mica?

  7. maia_home Says:

    Recunosc !Unul din cele mai stanjenitoare locuri in care ma gasesc din cand in cand este biserica.Fierb de frustrare ca trebuie sa stau intr-un loc in care nu inteleg mai nimic .Popa ,vorbeste de parca are prune in gura ,babele si mosii au mutre solemne si mie imi vine sa-mi bag degetul in nas si sa fac bilute

  8. pinguinulfurios Says:

    @ maia: Foarte Frumos! Si cum nu se cuvine sa faci mizerie pe jos, bilutele poti sa le arunci in parul cucoanelor din fata. Ca prea putine sunt cu batic pe cap :)))

  9. Silviu Says:

    sa nu zici ca pe tine te fute o lene sa iesi din casa :)) ca sa te duci pina la biserica…vezi ca acuma slujba si invierea si lumina se transmite si pe net….vrei link? si lumina o aducem cu avionul !

  10. Elena Says:

    Mah, yo mi-am tras-o cu tipete. Multamita? =))

  11. pinguinulfurios Says:

    @ Elena: Bravo ție fato!

  12. sh3willb3lov3d Says:

    eu m-am imbatat turta si am mancat mici. e pacat?

  13. pinguinulfurios Says:

    @ sh3…… : maica, fie-ti cu indestulare…. daca n-ai borat micii aia, nu-i pacat.

  14. sh3willb3lov3d Says:

    :)) adevarat.


Leave a Reply

