Calitatea IKEA

– Mergem la Ikea? Că am de luat niște chestii.

– Aha, de ce nu? Ca doar nu am mai fost de mult timp.

  Bon. Zis și făcut. Intrăm. Căscăm ochii. Noi și jumătate dintre bucureștenii ieșiți la plimbare. Deși m-am dus fără intenția de a cumpăra ceva, nevoile mele brusc au fost reconsiderate în partea de “nimicuri” a magazinului. Am nevoie de căni? Nu! Cum nu, ia să iau câteva. Am nevoie de lumânărele? Nu! Cum nu? Ia pune mâna și bagă-n coș. Singurul lucru util, niște rame foto. Dar restul de nimicuri de mi-a tremurat mâna pe card la ce mi-au trebuit?

Calitatea IKEA? Imediat Kelim Economiile Autoindus. Ți-e cam imposibil să nu ți se lipească ceva de mână. Asta doar dacă nu ai bani/ carduri la tine sau treci precum calul, ghidat de cine știe ce scop bine definit. Magazinul e gândit și conceput fix pentru asta, că altfel nu văd unde ar sta succesul. Începi cu primul nivel. Te îmbină miros de păpică. Hai că cel puțin o prăjitură ar merge. Dacă cunoști scurtăturile, nu te plimbi tot etajul, o tai direct la parter. Și aici începe domino-ul. Chestii pentru bucătărie, dormitor, baie, cutiuțe, coșulețe, pernici, veiozici, lumânărele, floricele. Și daca n-ar fi îndeajuns și crezi că mai ai resurse fără nevoi, cât stai la coadă, poți să mai bagi mâna prin coșurile alea cu nimicuri.

Deci, calitatea Ikea, nu e data de designeri, pachete plate, servicii bla bla. Calitatea Ikea e că generează nișe nevoi superficiale.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Calitatea IKEA”

  1. A. Says:

    si sa inteleg ca cei de la ikea ne spala creierele si ne obliga sa cumparam; nu avem noi o problema, ei sunt vinovati ca noi cumparam si cedam tentatiilor. ai naibii, suedezii astia.
    am fost ieri la ikea. nu am avut nevoie de nimic, eram in trecere “sa treaca” timpul, o ora, in asteptarea unei intalniri cu un client. nu mi-am cumparat nimic. oare sunt vindecat? aveam bani. si card. si card cu bani. hmm.. daca mi se mai intampla, jur ca ma declar special si din alta specie.

  2. pinguinulfurios Says:

    @ A: ai luat cam ad literam istorisirea mea. Sau poate esti tu mai special 🙂 Normal ca noi suntem mana larga, motiv pentru care suntem o tara plina de super – hyper – mega magazine. Ikea doar are un mod de gandire mai aparte.


Leave a Reply

