Ja ja, nein nein

Am fost plecată câteva zile la nemți. Cu munca, evident. Unul dintre avantajele corporatiste.

Încă nu mi-am revenit. Asemănări: au și ei pământ, apă, aer. Diferențe: restul. Lumea relaxată, la ora 9 dimineața ei încă sunt prin parcuri, fac joging, plimbă orătăniile iar la 6 nu mai găsești pe nimeni prin birouri. Iarba e verde. Verdeață, gârneață și copaci. Pe străzi miroase a iasomie și liliac.

Ce dracu să mai zic? Mă duc să trag o tură prin oraș. Să-mi prăfuiesc bocancii și să fac slalom printre mașinile de pe trotuare. Să ocolesc câinii, țigani și nesimțirea.

 

     

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Ja ja, nein nein”

  1. vanator Says:

    eu mi-am dat 2 ani. 😀 sper sa iubesc mai mult romania vazuta din germania.


Leave a Reply

