Cu netu’ moca

Mi-a dat Vodafone-ul net moca o lună. Pe telefon. Așa de probă, să văz cum e. Că am mai avut și de vitezoman ce era l-am închis că mă lua somnul până se încărca o pagină. Cică s-au șmecherit acum. Mai bun, mai rapid…mai flasc. După o săptămână m-am convins. Adică după câteva încercări nereușite de a prinde viteza aia de navigare mai bună, așa cum se laudă ominii. Warp one, engage!

* Sau o fi telefonul meu mai receptiv la wireless-uri?

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Leave a Reply

