Mă cac pe mine de somn

Care e semnificația expresiei ” Mă cac pe mine de somn“? O expresie destul de uzuală pe care de ce să nu recunosc, și eu o folosesc. Dar ce legătură are câcatul cu somnul?

– Ce-ai măh?

– Nimic. Mă cac pe mine de somn!

Cum adică? Anatomic cele două activități se cam exclud, ca să nu mai vorbim de faptul că se realizează la capete opuse: o actiune la capătul colonului, cealaltă la capătătul gâtului. Și totuși ce le aduce împreună? Plăcerea? Satisfacția? Importanța? Inevitabilul? Necesitatea? Relaxarea? Căt de câcat pe noi în somn am cam renunțat de când ne-au pus ai noștri părinți pe oliță și au renunțat la scutece. Bășinile-s altă categorie. Ca să te caci tre’ să fii treaz. Băut, mahmur, semiadormit, nu contează, treaz să fii.

Și totuși de ce să te caci de somn? Culmea, când îți vine, îți cam sare orice urmă de somn. Sau relaxarea de după căcuț trage după el și un pui de somn?  Pe mine și o țigară mă relaxează. De ce să nu zicem ” mă fumez pe mine de somn?”

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 Comments on “Mă cac pe mine de somn”

  1. Silviu Says:

    puteai sa zici mai romantic…ma pis pe mine din picioare de somn :))

  2. pinguinulfurios Says:

    @ Silviu: poate tu…poate voi barbatii…pentru femei poate ar merge ” ne pisam chircite de somn”

  3. Silviu Says:

    vezi ce avantaj sa fii barbat….nu iti faci operatie? :))

  4. Silviu Says:

    invidia domnle’

  5. pinguinulfurios Says:

    @ Silviu: ramai tu cu avantajele tale si eu ale mele..invidia, dle, invidia

  6. Evergreen Says:

    :)))) Asta cu cacatul e o expresie ciudata. O folosesc si eu, desi mi-e sila de ea. Pana mea.

    Ma cac pe mine de ras. Ma cac pe mine de frig

    D’astea.


Leave a Reply

