Neața cu țâțe

Dis de dimineață am prins ceva din emisiunea de pe una dintre antene ( habar n-am care) Neața cu Răzvan și Dani. Am înțeles că de câteva zile au o colegă nouă. Nu știu cum o chemă și nici nu-mi amintesc cum arată că vrând-nevrând m-am holbat doar la țâțele ei.

Explore posts in the same categories: Bălării de pe la TeVeu

Tags: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Neața cu țâțe”

  1. Silviu Says:

    si cum arata tatele ei??? mai bine ii faceai poza si ne aratai si noua…nu am vazut atita rautate…sa tii numai pentru tine….hai fata fata !!!

  2. pinguinulfurios Says:

    @ Silviu: fată, vine vara….numai țâțe o să vezi. Țâțe țâțe țâțe

  3. Silviu Says:

    super tare fata !


  4. Pai inseamna ca merge,vezi stiau ei de ce au angajat-o pe domsoara’


Leave a Reply

