Gooo….planet!

Primit de la Evergreen leapșă. Să vă povestesc și vouă ce visam să devin în copilărie când voi crește mare.

În primul rând, ăsta e un exercițiu de memorie. De aduceri aminte. Și ori nu-mi doream nimic, ori am uitat cu desăvârșire ce planuri aveam pe atunci. Singura constantă era dorința mea de a pleca dintr-un oraș sufocant. Cât mai departe. Scăparea era facultatea. Mi-am dorit Cluj, mi-am dorit multe, dar mare lucru nu s-a ales. Am ajuns la Capitală. Și totuși nu de aici se dă ora exactă.

Așadar, revenind la copilărie. Îmi amintesc de Sandy Belle și Lydia în jurul lumii. Visam de fiecare dată că sunt una dintre fete. Visam cu ochii deschiși la aventuri, la puteri supranaturale. Îmi amintesc de Captain Planet. De când mă știu mi-am dorit să pot zbura.  Și m-am făcut mare și zbor. Doar în vis.

Mi-am mai dorit la un moment dat să mă fac avocat. Dar după ce am fost într-o sală de judecată și am nimerit la un proces între doi tărani care se judecau pentru faptul că unul mutase gardul un metru pe pământul celuilalt m-am lecuit.

Mi-am dorit să am un bar. Un pub. Momentan sunt în stadiul în care frecventez barurile altora fără speranțe prea apropiate de îndeplinire a visului.

Visele sunt frumoase. Ne ajută să supraviețuim. Să ne agățăm de iluzii și să ne luptăm dacă ne dorim cu adevărat. Dar visele nu se împlinesc de fiecare dată. Nu toate. Dar ce ne-am face fără vise?

Și pentru că e leapșă…merge mai departe…la toată lumea!

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Gooo….planet!”

  1. Silviu Says:

    cum mai nu se da ora de aici :))….poti sa iti faci un Coyote Ugly :))…ala bar…:)..vezi cind te trezesti din zburat sa nu cazi din pat :))


Leave a Reply

