Did I forget to take my meds?

Mă urc în metrou. La naiba, n-am nicio carte la mine. Dar am nelipsitele căști. Îmi dau muzica la maxim și privesc în gol. Trenul e aproape gol. Văd umbre și lumini care se joacă pe fețele oamenilor din fața mea. Mă uit la ei. Triști. Zgribuliți. Cu fețe lungi și posomorâte. Urâți. Până și piți aia cu blăniță albă și cizme până la păsă e fadă. Dezolant. Am început să rânjesc. Mă uit și parcă nu-mi vine a crede…cât de triști, cât de încrâncenați. Îmi venea să mă ridic și să țip la ei. Zâmbiți în pula mea de giboni! Nu ne duce nimeni la tăiat, suntem doar într-un tren jegos, între niște stații!

În fața mea un tip. Citește. Fără să vreau îmi pică privirea pe mâinile lui. Are niște degete foarte lungi. E atât de prins de carte că am impresia că nici nu clipește. Iar mă uit la mâini. Acele degete care anatomic mi se par prea lungi. Și totuși, poate cineva iubește degetele alea. Poate degetele alea iubesc alte degete când merg mână-n mână. Poate degetele alea suferă după alte degete. Sau poate degetele alea au și uitat cum se simt degetele între ale lui. Că de, degetele care nu se ating, se uită. De ce uită? De ce lasă uitarea să pună stăpânire pe degete?

Era să ratez stația. Unirii 2. Iar miros de bășini. Multe fețe triste, posomorâte. O fi fost de la miros? Urc scările în grabă. Îi văd pe toți de sus. Îmi vine să dansez. Melodia e pe repeat.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Did I forget to take my meds?”

  1. Evergreen Says:

    Deci da. Meds.

    Aia cu dejtele m-a dat gata.


Leave a Reply

