Vreau să mă car

Vreau să mă car din țară.

Mi-e silă de țară. Mi-e scârbă. Mă îngrijorează viitorul sumbru. Fără perspective.

Mi-e silă la job. Atât de silă și scârbă și de stresată că am clacat. Mi-am făcut șeful de câcat în fața a cincizeci de oameni într-un meeting de-al lor de rahat. Probabil o s-o mi-o fur. Dar m-am săturat de exploatarea asta umană. De împins până la limite, de concepția lor că românul bagă ca berilă și că poate, că e disperat, că e situația de rahat. Nu-ți convine, e țara plină de șomeri! Nu? Pentru că am arătat că se poate și acum presează de ajung acasă cu dureri de ficat și multi neuroni în minus.

Pentru ce? Să mă bag la un credit până la pensie să-mi iau o cutie de chibrituri într-un bloc dinainte să mă facă mama? Să trăiesc doar pentru sfârșitul de săptămână? Să pic lată vineri și să mă trezesc să o iau luni de la capăt…futu-vă-n gură să vă fut de multinaționale de rahat.

N-am nimic. Nimic al meu. Vreau să mă car. Să fac ce? M-am apucat să caut joburi în afară…medici, medici, programatori, dulgheri, medici. Găsesc ceva recepționera prin hoteluri ….hmmm… trei mii și ceva de candidați și eu experiență ioc. Medic nu-s, IT-st nu-s, dulgehr nu-s. Dar sunt manager. M-a trimis mama la capitală, am făcut școală, lucrez de la 18 ani. Mă duc și barmaniță, dar mă duc.

Deci dacă aveți un pont ceva…

Foto de aici.

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica, Un ochi râde, altul plânge

Tags: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

18 Comments on “Vreau să mă car”

  1. Madelaine Says:

    Draga mea pinguina, astfel de simtaminte am si eu. Mi s-a intaplat, cam des in ultima vreme, sa ma opresc dintr-o munca de robot,la un job idiotizant, intr-o multinationala de cacat, si sa incep sa scriu automat pe un bot de hartie, cu ochii in lacrimi, de nu stiu cate ori, “imi fut tineretea aici”. M-am saturat de ce fac, de unde traiesc, de ce mananc, beau, ma cac; m-am saturat sa tot visez ca maine va fi mai bine, pe dracu sa ma ia!, m-am saturat ca m-am saturat de tot!
    Ponturi, din pacate, nu am cum sa-ti ofer, fiindca ma aflu in aceeasi situatie de cacat!
    Halal incurajare ti-am mai oferit, nu? 🙂

  2. Monica Says:

    hei, stiu ce simti, stiu cum e….nu pot sa dau ponturi, dar sincer, apreciez curajul de a pleca…de aici…

    >:D<

  3. Janie Says:

    am vazut prin filmele americane multe babysittere romance. si daca am vazut in filme,trebuie sa fie adevarat

  4. pinguinulfurios Says:

    @ Madelaine: Pai in pana mea sa facem ceva! E clar ca nicaieri nu umbla cainii cu covrigi in coada, dar macar sa nu ne mai fie sila cand ne uitam pe strada in jurul nostru!
    @ Monica: Probabil o sa mai dureze ceva… dar nu e vorba de curaj. Aici nu mai am nimic. Dar exact ce i-am raspuns Madelainei…macar sa fac ceva sa-mi fie un pic mai bine.
    @ Jaine: Da, intr-adevar, exista posturi pentru babysitter. Dar e destul de dificil. Fie trebuie sa ai pregatire pedagogica, educatoare, fie experienta cresterii unor copii si aici intra in general femeile in varsta, iesite la pensie care si-au crescut copii, nepotii, vecinii sau asistenti maternali. De aia mi se pare mai la indemana partea de chelner, ospatar… si nu mi-ar fi rusine sa plec manager din multinationala sa servesc la mese si sa strang scrumiere intr-un pub din Anglia!

  5. Axyy Says:

    Deranjez in legatura cu un parteneriat cu siteul :
    http://www.axyy-filme.com [ 7000 vizite ] – Pr 3
    http://www.onlinemoca.com [ 2000 vizite ] – Pr 3
    http://www.jocurie.com [ 1000 vizite ]
    http://www.subfilme.ro
    Daca esti interesat pot fi gasit la adresa de email .

  6. Nic Says:

    Salut,

    Eu ii incurajez mereu pe prieteni sa incerce sa plece, desi eu nu am facut asta. Normal, e mai usor sa dai sfaturi decit sa ti le urmezi 🙂

    Cu siguranta trebuie facut ceva, altfel apar regrete ulterior. Nu exista garantia ca vei reusi in alte parti sau ca te vei adapta unei alte lumi, dar asta depinde si de cit de mult te-a afectat sistemul asta cacacios.
    In legatura cu facutul sefului de cacat, am facut asta constant cistigind inclusiv respectul sefului 🙂 E adevarat ca nu era vb de multinationala and shit, acolo cred ca e mai bine sa pleci sau sa stai sa accepti conditiile respective, alta solutie nu vad.

    Mult succes!

  7. pinguinulfurios Says:

    @ Nic: Merci de urari! Stii ce e trist că s-a ajuns ca respectul să fie câștigat prin pupincurisme, nu prin sinceritate. Și-mi dau demisia (iar), mă angajez în altă parte , o iau de la capat într-un sistem moral câcăcios. Așa macar încerc și eu marea cu degetul!

  8. Silviu Says:

    o sa te calmezi intr-o saptamina …si o sa iei de la capat…de ce nu cauti undeva cu multi bani…tragi cativa ani…si apoi faci ceva pe cont propriu…:)…sau incearca ceva singurica…ca te duce capul ala…nu folosi capul drept dop sa nu iti ploua in gat ….!!!

  9. pinguinulfurios Says:

    @ Silviu: multi bani…na, nu lucrez pe boabe de fasole, imi raman si mie de-o vodka. Imi place ce fac. E vorba de suport. Daca nu ma ducea capul, nu ajungeam pana aici.
    Stii care e culmea prostiei? Sa cazi pe ganduri si sa-ti rupi gatul…
    Asa ca nu-i timp de cugetat!
    P.S: multam’!

  10. Grapefruits Says:

    Sa stii ca nici in strainatate nu e atat de usor. Chirie, taxe, birocratie noua- momentan fara loc de munca…

  11. fordistul Says:

    asta cu plecatul este rezolvarea prostilor pt ca ar fi trebuit sa va fie clar pina acum ca romania a preluat un sistem care asa arata iar ala care sa va placa voaua nu se va pune in aplicare niciodata. ati vrut vest acum aveti si asta este deoarece ala din visele voatre nu se va transforma in realitate nicodata mioriticilor! ce-ati crezut voi ca vine vestul sa va monteze cite un burlan pe balcon pe unde o sa curga tot ce va trebuie voua?! 🙂 ati crezut nebuniile cu democratie nu stiu ce piata si mai stiu eu ce posibilitati intr-o noua epoca de aur oferita de concerne?! ghinionul celui care nu stie pe ce lume este!!! daca ati fi invatat macar un pic de istorie ati fi stiut ce si cum vine pt ca n-a fost niciodata altfel iar vesticii aia iubiti ai vostri din luminosul vest care credeati ca nu stiu ce o sa va dea voua n-au dat niciodata nimanui in toata istoria lor nimic ba dimpotriva au ras totul pe oriunde au trecut. TOT CE OFERA EI ESTE O ROATA DE HAMSTER.
    “munca de robot,la un job idiotizant, intr-o multinationala de cacat, si sa incep sa scriu automat….”
    Alt tip de viata nu exista in vestul iubit al romanului!! Si da deductia de aici din care reiese ca vestul ar fi de fapt o hazna este adevarata! 🙂
    Voua nu va bate la ochi ca nimeni nu va da o adresa a binelui?! 🙂 Cum ati reusit ma sa ajungeti sa dati in mintea vesticilor in doar 2 decenii?! 🙂
    Intre timp romanii sint mexicanii europei: unde-i un job mizerabil pe continentul asta vei gasi un roman iar romancele au ajuns sa dea europei cel mai mare numar de prostituate. Da ma vestul va face numani bine! Plecati! Numai la voi exista solutia sa fugiti de dracul si sa credeti ca ve-ti scapa la ta-su in brate! 🙂
    si va intreb inca odata: cum au reusit astia sa va prosteasca intr-un asemenea hal?

  12. pinguinulfurios Says:

    @ fordist: oau…cata refulare….dar nu am inteles ideea din final cu prostitul…cine pe cine prosteste? Noi pe noi ca suntem resemnati si plecam capul? Vesticii pe estici cu cainii cu covrigi in coada? Roata de hamster sau nu, cred ca fiecare individ in limitele lui are o anumita capacitate de discenamant. Adresa aia a binelui nu o sa vina singura in plic in cutia postala. Nimeni nu o sa zica….hai vecine si tu aici ca dau pe-afara de bine. Ca daca ar fi fost atat de bine, s-ar fi golit tara asta. Ca lumea-i mare. Si ma repet, fiecare discene in limitele lui ce e dispus sa faca, unde si mai ales de ce. Si daca unii cred ca a face acelasi lucru in vest / nord / sud / est / dar seara de la munca sa vada Tamisa in loc de Dambovita, toata stima!

  13. fordist Says:

    n-ai inteles nimic! 🙂 vad ca s-au lipit citeva cuvinte clasice de mintea vostra pe care le folositi cind nu mai stiti ce sa raspundeti. 🙂
    tu iti inchipui ca aia care vad tamisa dupa serviciu sint mai avantajati decit cei care vad dimbovita?! 🙂
    care mai are job? 🙂 aia in anglia fac o foame pina la cer! este ultimul jeg de tara unde m-as duce! probabil ca voi cind va referiti la tamisa va ginditi la nivelul de trai al lorzilor. credeti ca filmele si cataloagele va dau voua o imagine a vestului? 🙂 ba vedeti ca vesticii s-au prins ca sinteti prosti si va calca la infinit dupa cum vedeti! de obicei vorbeste gura fara voi. si da ma cauta tu adresa binelui si cind dai de el nu uita sa bagi adresa aici. ar fi bine sa puneti mina pe carte pina una alta ca-i jale mare cu voi! ce vezi acolo asta este peste tot insa va lipseste multa minte ca sa realizati un lucru atit de simplu.

  14. nume Says:

    uite, numai si pt. oameni de genul fudulistului merita sa pleci. E adevarat pina la urma ca iti poti da seama de boala omului chiar si daca il lasi sa scrie un paragraf de frustrari

  15. fordistul Says:

    nume te maninca prostia! 🙂
    voi tantalaii de provenienta taraneasca deci progeniturile flotantilor adusi de ceausescu la orase cu gramada nu mai sinteti in stare nici sa ginditi cind scrieti sau vorbiti. dupa cum am spus cind nu aveti raspunsuri bagati placa cu frustrat nostalgic etc. tarane eu stau in vest de f mult timp insa asta nu ma impiedica sa spun adevarul: vestul este un cacat care in mintea romanului este inca un vis minunat din cauza mintii f putine fapt de care s-au prins si vesticii intre timp si d-aia va calca in picioare fara remuscari. in prostia vostra fara margini credeti ca-i masaj medical 🙂 si asteptati in timp o imbunatatire. acum dupa ce ati ditrus tot va ginditi sa plecati prin alte tari?! ce sa faceti voi pe acolo?! d-aia va spun c-a venit momentul sa puneti mina pe carte ca prea sinteti prosti!

  16. nume Says:

    Prostia nu are farmec daca nu e agresiva. Go get the medicine, vesticule:))

  17. pinguinulfurios Says:

    @ fordistul: bine ca esti tu destept si ai poposit aici sa ne luminezi mintile!

  18. Silviu Says:

    bai nenea cu fordul….ai mare dreptate….cel putin cu numarul de prostituate date de romani….asa ai ajuns tu in vest ??? ….eu ti-am ascultat sfatul si am pus mana pe cartea de telefon…nu te superi ca te intreb……tu e ce cauti pe net? ca pe net sint numai romani de astia prosti care nici nu stiu sa citeasca….eu zic sa nu iti irosesti nervii cu noi astia mai prosti…si daca ai probleme pune tu mana pe o carte…sau un almanahe si lasa-ne asa prosti cum sintem 🙂 …..frate cind mai faci pauza de la culesul portocalelor sau bananelor …..scrie si tu o carte sa ne inveti din tainele vestul asta….ca noi nic nu stim bine unde vine vestul asta? o fi in nord…pana mea…m-am zapacit deja de la atita scris…(“iar romancele au ajuns sa dea europei cel mai mare numar de prostituate”)


Leave a Reply

