Leapșa din ungherele minții cu eșarfă

Primit de la Evergreen via Strumfița o leapșă. Mulțam’ ! Așa ca de început de an. No, așa că:

SUNT: Deci exist

AȘ VREA: Daca-ș ști, ce bine ar fi…..

PĂSTREZ: Lucruri dragi

MI-AȘ FI DORIT: Să pot zbura

NU ÎMI PLAC(E): Minciuna

MĂ TEM: De întuneric

AUD: Nu prea aud. Cred că mi-a înghețat apa-n urechi.

ÎMI PARE RĂU: Și degeaba…

ÎMI PLACE: Cafeaua

NU SUNT: Beata. Acum.

DANSEZ: Ca și cum nimeni nu m-ar vedea

CÂNT: Cucuriguuuuu

NICIODATĂ: Nu există

RAR: Încet, domol, agale …

PLÂNG: Yap. Mai piș și eu ochii.

SUNT CONFUZĂ: Văleu …

AM NEVOIE: De echilibru

AR TREBUI: Multe, știu …

AȘ PUTEA: Și mai multe…. știu

Și să vedem pe cine mai chinuim acum??? Monica, Lucian, Madelaine, Sinsdesign, Marius. Și orice masochist e liber să preia leapșa!

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 Comments on “Leapșa din ungherele minții cu eșarfă”

  1. Lucian Says:

    Da!

  2. Monica Says:

    ms:)
    am facut o si anul trecut, dar nu o voi cauta in arhiva decat atunci cand este rezolvata inca o data:P

  3. sinsdesign Says:

    Da! Imi fac timp, promit 🙂


  4. […] Multumesc unui  pinguin furios care mi-a azvarlit o Leapșa din ungherele minții cu eșarfă! […]


Leave a Reply

