Ninsoare și luminițe

A nins frumos. Alb, curat și rece. Eram fiecare fulg. Pentru prima dată îmi plac luminițele de prin centru.

Cișmigiul e un mare bâlci cu turtă dulce, kurtos kolacs, hăinuțe, vin fiert, grătare și mititei.

La Universitate globurile suspendate sunt chiar de efect. Am hoinărit.

Mai multe poze pe Feisbuc când ‘oi avea chef și timp de pierdut.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Ninsoare și luminițe”


  1. […] Ninsoare și luminițe Fri Dec 17, 2010 17:18 pm A nins frumos. Alb, curat și rece. Eram fiecare fulg. Pentru prima dată îmi plac luminițele de prin centru. Cișmigiul e un mare bâlci cu turtă dulce, kurtos kolacs, hăinuțe, vin fiert, grătare și mititei. La Universitate globurile suspendate sunt chiar de efect. Am hoinărit. Mai multe poze pe Feisbuc când ‘oi avea chef și […] […]


  2. superbe pozele, imi place cum arata bucurestiul noaptea…mai ales in luna decembrie. :X

  3. Dr Dracul Says:

    Ar arata si mai bine-n flacari 😀 !


Leave a Reply

