Gingăl Belz

Și iar m-a lovit în moalele capului o locomotivă cu tot cu tren. Vin sărbătorile. Gingăl Belz. Aho aho. Lugu lugu. Cadouri, cadouțe, luminițe, colinde mârâite printre dinți, Hrușcă și oameni îmbuibați de mâncare.

Prima gară în care m-a lovit trenul e asta cu Moș Nicolae. M-a întrebat careva dacă vine moșul la mine. Da, vine Moș Ene. El e singura constanta.

Urmează stația Moș Gerilă. Moș Crăciun. Santa. Părinții. Rudele. Corporațiile (ah, nu cred, că-i criză, futu-i în gură de nesătui).Cum vreți. Bau Bau.

Capătul de linie e la inventarul anual. De sfârșit de an. Din noaptea aia plină de haleală, băutură, luminițe și petrecanie numită Revelion. Ce inventar băh? Ce e de inventariat? Zilelele? Reușitele și esecurile? Paharele pline și goale? Cearceafurile boțite? Banii de pe plastic? Mucurile de țigară? Sau doar mucurile? De ce atunci? Calendarul meu e cam dereglat. Gata am inventariat. Nu am nimic de declarat. Mă inventariez când am eu chef, nu-mi trebuie o anume noapte din an să mă uit în urmă sau în față. Știu prea bine unde sunt. Sau nu.

Nu știu de ce dracu îmi pace melodia asta acum ….

* Cineva mic, inocent și minunat s-a gândit și la mine.  Îi mulțumesc lui și părinților lui.

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 Comments on “Gingăl Belz”

  1. Rainbow Says:

    Da-i cu spume…da cine te-a suparat?

  2. pinguinulfurios Says:

    Suparata? Ti se pare, curcubeule

  3. Evergreen Says:

    Haha! Deci daca imi mai fac o lista d’aia pt 2011 mi-o indes undeva :)) ca nimic n-a mers.

  4. Dr Dracul Says:

    Pai si cu 2012 ce mai faci ?

  5. pinguinulfurios Says:

    @ Dr Dracul: o sa-l salut din mers spre 2013


Leave a Reply

