Timp liber

* Și azi a poluat cu bulbuci. Iar tai frunză la câini și o ard aiurea. Filme, multe filme, intoxicație cu filme. Și tutun. Și alcool. Început de decembrie.

* Un taximetrist încercând să facă conversație: «Oare când se va opri ploaia asta?» « Când o s-o dea în ninsoare» i-am raspuns cu juma de gură. Dar insistă « Păi și ninsoarea?» « La primăvară!!!» Taci dracu și condu atent am continuat în gând, amintinudu-mi că era s-o mierlesc din cauza unui taximetrist săptămâna trecută.

* Zilele trecute m-am încăpățânat să fac poze în Cișmigiu noaptea. Mare lucru nu a ieșit, că am înghețat precum un morcov degerat în pământ de-mi clănțăneau dinții-n gură și mâinile pe aparat. Dar de, arta cere sacrificii. Și iacătă pentru ce am am dârdâit și m-am făcut ciuciulete:

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Timp liber”


  1. […] Timp liber Sat Dec 04, 2010 21:58 pm * Și azi a poluat cu bulbuci. Iar tai frunză la câini și o ard aiurea. Filme, multe filme, intoxicație cu filme. Și tutun. Și alcool. Început de decembrie. * Un taximetrist încercând să facă conversație: «Oare când se va opri ploaia asta?» « Când o s-o dea în ninsoare» i-am raspuns cu juma de […] […]

  2. Monica Says:

    mie mi plac pozele:)

  3. i Says:

    Foarte frumoase pozele!

  4. pinguinulfurios Says:

    @ i & Monica: Merci frumos 🙂 cred ca eu-s mai exigenta ..dar pot sa dau vina pe vreme 🙂


Leave a Reply

