Concert Grimus în Club A

Să-mi bag picioarele dacă nu zici că-s o puștoiacă de 16 ani ce-i urmărește pe omii ăștia prin concerte. Că am fost și în Club A aseară, la ultimul lor concert pe anul ăsta, cu ocazia seriilor de concerte Club A – aniversare 40 de ani.

Mi-a plăcut că au cântat Political Animals … după multă vreme. Și coverurile Three of a perfect pair și Crazy.

Nu mi-au plăcut bodiguarzii ăia cu bășini în cap de parcă îi apărau de un atac terorist. Atac terorist cu obiectivul aparatului foto. Dar am biruit! Și mai jos ceva dovezi:

Și video de aseară la: Vanity, The hell I’m in, Cave, Three of a perfect pair ( King Cremson cover), Crazy, Political Animals si Backseat Driver.

Explore posts in the same categories: Evenimente

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 Comments on “Concert Grimus în Club A”

  1. Monica Says:

    si ce conteaza ca ai sau nu 16 ani, important e ca faci ce simti:)

  2. pinguinulfurios Says:

    @ Monica: ahh, da … dar ma gandeam ca (,) cred ca e cam singura formatie la care merg la mai toate concertele din Bucuresti cu un entuziasm fantastic!

  3. Silviu Says:

    eu cred ca inca nu ai implinit 16 ani….si ai reducere ca sa le faci reclama…:) deci de azi sa ma uit in obor sa caut pinguini furiosi care vand poze :))….a fost dragut concertul….mi-a placut…:)…daca nu ziceai nu stiam sa ma duc…asa ca daca mai auzi da si tu un semn aici…ca blogul il citesc mai des :)….distractie placuta la urmatorul :)) de la anul…ca sigur nu le ratezi…mai bine vb cu ei sa iti faca reducere :)…dragute poze…:)

  4. Silviu Says:

    am vrut sa zic ca ai 10 ani :)) :))

  5. pinguinulfurios Says:

    @ Silviu: Off, te-ai prins ca am 10 ani. Si da, am reducere. La orele de somn. Primesc reducere la somn ca sa castig timp prin baruri si cluburi.
    P.S: pinguinul furios e doar unul…asa ca nu cred ca gasesti mai multi. Nici in obor, nici in alta parte 🙂

  6. Silviu Says:

    :)….dragut…:))e unicat pinguinul asta :))


Leave a Reply

