Concert Grimus în Lăptărie

Am pierdut șirul. Nici nu mai știu al câtelea concert Grimus e cel la care am fost sâmbătă seară. În Lăptărie. La fel de antrenant ca de fiecare dată. Nu ai cum să stai locului, nu ai cum să nu-ți vină  să țopăi sau melodie pe care s-o n-o simți în stomac. Am avut și ceva cântări de pe viitorul lor album – cam comerciale – părerea mea umilă – dar asta rămâne de văzut după ce vor scoate prin primăvară acest al doilea album – după cum ei  însuși ne-au grăit aseară.

Și evident poooze:

Și puteți vedea și înregistrările de la: Ain’t no grave (cover Jonny Cash), Fingerprints, Fool, Promise, Satellites, Vanity, We don’t live here si Haze!

Explore posts in the same categories: Evenimente

Tags: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

9 Comments on “Concert Grimus în Lăptărie”

  1. Fantasya Says:

    tu ai facut cumva poze si dupa concert prin laptarie?

  2. pinguinulfurios Says:

    Buna. Nu, nu am mai facut poze si dupa concert. M-am tirat imediat. Dar sunt curioasa…de ce intrebi?

  3. Fantasya Says:

    pentru ca era o fata care a facut poze dupa concert cand ajunsesem acolo cu prietenele mele, si ne deghizasem noi cat de cat… dar noi am uitat sa ne luam aparatul foto… dar am vazut o fata care facea si am zis sa o cautam …

  4. Silviu Says:

    nasol ca au mai fost si altii cu aparat :))…asa puteai sa vinzi pozele mai scump (faceti poze cu maimuta) :))….poze cu tavanul nu ai?? :))…sau cu domnisoare la masa cu sucul in fata :))

  5. pinguinulfurios Says:

    @Silviu: Sa vand poze? Ti se pare ca suntem in Obor? Mda, acolo poti sa gasesti o gama variata de maimute si don’soare iesite la suculet care te pot tine cu ochii-n tavan, dar probabil la omii astia la concert au mai fost si altii cu aparat tocmai ca sa le faca lor poze si nu peretilor.
    Apropos, te invit sa admiri arhitectonica interioara saptamana viitoare pe 17 noiembrie din Club A, undeva dupa ora 22.00 in timp ce vor canta iar, ca sa vezi, baietii de la Grimus.

  6. Silviu Says:

    Daca ma trezesc dupa ziua mea sper sa ajung :)…..oricum era planificata iesirea la concert ca pe asta il ratasem si cum e ultimul concert de anul asta al lor trebuie :):)…am vrut sa intreb la cat incepe dar am gasit….ne vedem acolo…sa nu uiti aparatul :))…fa si citeva poze in plus mai scoti un ban cinstit :))….daca nu te cauta nimeni pentru poze…le vinzi la obor la legatura…faci promotii :))

  7. pinguinulfurios Says:

    @ Silviu: uite o super promotie pentru tine: daca gaseti un pinguin la obor care vinde poze cu titulatura de “trei la zece mii”, iti dau o bere!

  8. Silviu Says:

    :))))))))))….sa fie bere neagra obligatoriu….eu cred ca tu vrei sa fentezi promotia :)…vrei sa pui 5 la 10 mii…si sa nu castig eu :((…tu vrei sa te fofilezi si sa nu dai berea :)….nu prea am drum pe la obor dar o sa vb cu aia care vand telefoane pe acolo :)))) si care repara nu mai stiu ce…..:))…ai uitat sa specifici daca pinguinul care vinde trebuie sa fie furios sau calm?…ca sa stiu cum il recunosc…daca sint mai multi pinguinii cu promotii diferite :))….grea promotie :((…si acuma pe vremea asta calda ti-ai gasit sa faci tu promotii…pinguinii stau in frigider acuma…ca e prea cald…poate atunci cind va fi cea mai grea iarna din istorie…si cind o sa fie -30 grade o sa ma uit dupa pinguini 🙂

  9. Silviu Says:

    daca le vinzi asa ieftin nu iti scoti berea….:)) sau poate zece mii RON :))


Leave a Reply

