La salonul de mutilare

Ca orice muiere care se răsfață și mai e și masochistă, astă seară am trecut iar pragul salonului de înfrumusețare așa cum se autointitulează acel locușor de smuls, tuns, cioplit etc. Cum am ajuns mai devreme decât eram programată, am avut nițel răgaz să belesc ochii la omii de acolo. Mă așezai cuminte pe fotoliile pregătite cu tâlc, o oază din care să belești ochii la TeVeu și să te gândești la ce te așteaptă. Eram relaxată, venisem la picturi rupestre.

În față, un nene cu ceafa lată la tuns. Zero, evident. Cu o tanti frizeriță care l-a bibilit, l-a ciugulit, l-a smucit … pentru un bacsiș pe măsura unui vechi client la cât de familiar părea pe acolo. Lângă, un alt bărbat, cu privirea ispășită, de parcă violase teritoriul sfânt feminin abia a putut rosti un “ușor pierdut la spate”.

Și mă gândii așa … în timp ce tot intrau muieri și dispăreau undeva în acele încăperi “din spate”: câte dracu nu am ajuns să facem … ne smulgem părul de pe noi … de la sprâncene la vârful degetelor, ne pictăm unghiile în fel și chip, ne tundem și ne coafăm de plecăm beleuze. Dar ne simțim bine. Oare de ce toate femeile ies din saloane rânjind? Vă zic eu: rânjesc de draci! Că după ce te smulge o maniacă cu ceară numai de râs nu-ți arde. Sau după ce îți vâjîie creierii de la uscătorul de păr și iți trage capul în toate direcțiile cu acea perie magnifică normal că-ți bălăngăne toți neuronii de-ți sună apa-n piuă! Ceva mai uman la picturile rupestre de pe copite … Auzi tu…și mai lăsăm și o căruță de bani …

Ce am învățat de aici? Nimic. Doar că se difuzează o telenovelă indiană pe Național TV care ține cu sufletul la gură pe câteva dintre tanti alea plătite să ne schinjuiască în numele frumuseții ( și mai lăsăm și bacșis – că apreciem ce au făcut pentru noi !!!) și care poartă titulaturi derivate ale cuvântului stylist….

Plm…

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “La salonul de mutilare”

  1. Evergreen Says:

    acel serial o tine in suspans si pe mama… gizas!

    si eu rad cand ies din salon :))))) ma simt altfeeel, cica

  2. Madelaine Says:

    Si cum ne mai dam in vant dupa o astfel de mutilare! E drept, ma simt mai altfel, mai fresh, mai atractiva daca ma ciopartesc, smulg, spoiesc etc etc
    Deh, in numele unei frumuseti perisabile 🙂


Leave a Reply

