Frig

E frig. Mă uit la mâna vineție dar nu las țigara. Tremurând mai trag un fum. Mai am puțin. Un strop de ploaie se oprește fix pe chiștocul din care trag cu sete ultimul fum. Înjur printre dinți. Geamuri aburinde. Urme de degete. Stropii de ploaie se preling ușor parcă căutând cu disperare să se odihnească într-o băltoacă. Nu văd decât mașini. Faruri trec nepăsătoare, în grabă. Oamenii trec nepăsători, în grabă. Plouă cu stropi mici și frunze obosite. Îmi mai aprind o țigară. Tremur. Mă obsedează urmele de degete de pe geamurile aburinde. Oare eu le-am făcut?

P.S: Vă rog să va puneți câștile în urechi, să dați volumul la maxim și să ascultați melodia de mai jos. Vocea lui Nick Cave îmi dă fiori, iar melodia asta îmi îngheață sângele în vene!

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Frig”


  1. […] Frig Tue Oct 05, 2010 20:50 pm E frig. Mă uit la mâna vineție dar nu las țigara. Tremurând mai trag un fum. Mai am puțin. Un strop de ploaie se oprește fix pe chiștocul din care trag cu sete ultimul fum. Înjur printre dinți. Geamuri aburinde. Urme de degete. Stropii de ploaie se preling ușor parcă căutând cu disperare să se […] […]

  2. zahdiva Says:

    Trebuie să recunosc că m-a impresionat melodia. 🙂 Nu o știam.
    Cât despre frig… mai dă-mi și mie măcar un pahar, pentru că tânjesc după el.


Leave a Reply

