Ce titlu să pun la nimic?

Până să deschid afurisitul ăsta de wordpress, îmi vâjâia capul de tot felul de idei, tot felul de imagini care-mi stăbăteau materia cenușie. Și de multe ce erau am uitat ce vroiam să zic. Cu siguranță nimic important.

Și dacă v-am plictisit până aici, o să insit și în contiunare, spunând nimic interesant de altfel.

Dar, cum uneori e ca și cum aș vorbi cu mine pe blogul ăsta, că mi-e tot una de mă citesc un om sau o mie, zilele astea mă fute grija expresiei ” bun / bună la pat “. Expresie care am băgat de seamă că fute și pe alții la icre că e întoarsă pe toate părțile pe muulte bloguri.

Ce-o vrea să însemne, nu știu …. bun (ă) la pat …. te urcă, te coboară, te întoarce, te sucește, se zbenguie,  gătește, spală, dă cu mopul ??? Contează? Contează că-i lungă, lată, mică, strâmtă, paralelă, perpendiculară?

Până una alta, pe mulți înainte de toate îi fute grija altuia și abia apoi futaiul propriu.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Leave a Reply

