Ceva de-al meu

Acu ceva timp pe când mă chinuia talentul să fac niște poze undeva pe la Unirii, m-am trezit cu un puști în spatele meu care mă studia foarte atent. Nu știu de cât timp stătea acolo. N-am schițat nimic. M-a întrebat direc dacă imi expun pe undeva fotografiile.<< Ahh, nu!!!! Sunt doar așa, pentru mine,>> am răspuns mai – mai să scap telefonul din mână. De menționat că mai toate pozele mele sunt făcute cu telefonul.

Prin urmare, pentru curioși, găsiti pe feisbuc la mine un album nou cu ceva din capodoperele măiestre ale artei contemporane realizate de magnifica pinguină. Adică caca – maca câteva poze făcute de mine și care-mi plac muuult. Acum și pentru restul lumii!

Și poate ‘oi apuca ziua să-mi iau și aparat foto pe măsură!

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Ceva de-al meu”

  1. zerocratu' Says:

    ce telefon ai?

  2. pinguinulfurios Says:

    @zerocratu’: Nu cine-stie-ce. Un nokia 5530 express music.

  3. zerocratu' Says:

    destul de bun. si io trag poze cu un sony ericsson w810, e bun la calitate da e varza la timpi…..2 secunde pt o poza.

  4. pinguinulfurios Says:

    Telefonul e tot telefon, orice camera ar avea pe el…:(


Leave a Reply

