Mână birjar

În țara asta, nu greșit, în acest spațiu geografic ( că țară nu există!) marea majoritate a populației( pardon, a gibonilor de aici) e pusă pe șmecherii. De la președinte (vorba aia – peștele de la cap se împute) la micul șmecheraș care taie frunză la câini și scuipă semințe la colț de bloc. Și cum foamea e mare, fiecare se descurcă cum poate.

Săptămâna asta  plină de încercări peste puterile pinguinești de a mă trezi și ajunge la timp la munci (că așa se face la început)  mi-am deplasat fizicul la munci cu taxiul. Ce înțeleg taximetriștii prin …” la X pe cel mai scurt drum, fără aglomerație că deja am întârziat?” Ei bine, ei înțeleg să te ducă pe un drum ocolit, eventual cu sens unic ca să dea din umeri ca boii dacă comenetezi, să prindă cât mai multe semafoare ca să încarce cursa cu 2 – 3  lei. Motivul … «pai ne dă patronul plan mare de făcut».

Mi se fâlfâie mie de laba tristă de patron. Ăia 2 – 3  lei la cursă îi lăsam bacșiș dacă mă scutea de semafoare și de radio Zu.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Mână birjar”

  1. Evergreen Says:

    eu sunt client afurisit si zic exact pe unde s-o ia.

  2. pinguinulfurios Says:

    @ evergreen: dupa ce mi-am furat-o de cateva ori m-am invatat si eu minte.


Leave a Reply

