O leapșă, două lepșe

Una bucată leapșă de la Strumfița. Să vorbesc despre lucrurile de care mi-e dor … hmm, incursiune în adâncuri… păi să vedem… mi-e dor de munte, de serile răcoroase în care priveam infinitul de stele și-mi ardeau obrajii de la foc, îmi este dor de serile în care ne adunam cu oameni dragi mie și ne jucam precum copiii Risc, Remmy, Wist, Monopoly etc  sau găteam cremă de zahăr ars sau pur și simplu stăteam de povești. Mi-e dor de borșul de zarzavat al bunicii, mi-e dor să enervez curcanul din curtea bunicii pentru ca apoi să mă fugărească  printre orătăniile din ogradă. Mi-e dor de înghețata de iaurt (da și de berea ) din Praga. Mi-e dor să adorm cuibărită dumincă după amiaza la “Verdict Crimă!” Mi-e dor de toate lucrurile frumoase care m-au făcut cândva fericită.

A doua bucată leapșă, am preluat-o de bună voie de la Evergreen. Să vă arăt ce poză am pe desktop.

Este o poză făcută de mine, undeva prin aprilie în ultra mini părculețul din rondul de la Maria Rosetti. Îmi place contrastul dintre lalelele din primul plan și clădirile din spate. Ghereta cu zeci de afișe. Copacii. E o combinație de urban cu natura. Dacă ar fi să o schimb …  cu siguranță ar fi tot o poză din colecția personală. Probabil că asta ….

Și evident pentru oricine poftește și dorește, lepșele sunt la liber!

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “O leapșă, două lepșe”


  1. A doua poza unde este facuta?

  2. pinguinulfurios Says:

    @ Marius: Cabana Valea Sambetei, muntii Fagaras


  3. […] ca daca n-ar fi fost, nu s-ar mai povesti… o leapsa… de mult tare… de la Pinguina (draguta mea, mai bine mai tarziu decat niciodata! […]


Leave a Reply

