ATENȚIE! MARE ATENȚIE!

Așadar, azi m-am uitat pe net după motor. Am doar geaca până acum. Urmează școala și apoi motorul. Dar mi-am găsit chopper-ul visurilor mele  la mâna a doua la vreo 3000 de euro. Micuță, drăguță și vechiuță. Cum nu am bani de așa ceva, voi, dragii mei, mă puteți ajuta în felul următor:

1. Facem chetă să-mi iau motor. Că nu mor de foame, nu o duc rău, slavă cui-vreți-voi sunt sănătoasă, dar vreau motor și n-am bani.

sau

2. Cum prima variantă e nesimțirea întruchipată din partea mea ( sau cine știe ce admirator am care ar vrea să-mi facă un cadou fără a cere nimic în schimb 🙂 ) , mă puteți ajuta să câștig o mașină moca. Micuță, drăguță și nouă. Și tot ce trebuie să faceți e să votați. ZILNIC! Nu cer prea mult, nu?

http://soferderomania.promotor.ro/pinguinulfurios

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “ATENȚIE! MARE ATENȚIE!”


  1. […] ATENȚIE! MARE ATENȚIE! Mon Jul 26, 2010 22:42 pm Așadar, azi m-am uitat pe net după motor. Am doar geaca până acum. Urmează școala și apoi motorul. Dar mi-am găsit chopper-ul visurilor mele  la mâna a doua la vreo 3000 de euro. Micuță, drăguță și vechiuță. Cum nu am bani de așa ceva, voi, dragii mei, mă puteți ajuta în felul următor: 1. Facem […] […]

  2. trucat Says:

    Done! Eeeeaaaaaahhhh, io am maşină, n-am carnet, da’ îmi place mai mult să fiu condus…


  3. Te votez dar ma plimbi si pe mine, da?


Leave a Reply

