Pula mea

Băăă! Mă transform! Nu vedeți ce câcaturi de posturi am în ultimul timp? Pe cine dracu fute grija timpului meu? Pentru cine dracu aberez aici? Da, știu că pentru mine ….

Apropos și fără nicio legătură cu cele de mai sus, am căscat ochii din blogroll în brogroll aiurea. Statistic: muulte gagici. Multe gagici care vorbesc despre dragoste, amor, suferință, pasiune, sex, ce-au mai mâncat, de-astea. Mi-a stat pulsul la un post nu mai știu pe unde de povestea gagica cum a fost ea înșelată, cum nu mai varsă nicio lacrima, cum în ultimii trei ani a avut o relație și a trăit numai pentrru EL….de-astea…Și la profil scrie că are 15 ani! Ori e la mișto, ceea ce e foarte probabil, ori e o pizdă fără floci care crede că a descifrat tainele lumii. Altă pizdă, care povestea de prăpăstiile de sub ea, de cele două mari iubiri ale vieții, de sens, nonsens, de decepții acute, de viață fără rost avea 20 de ani! Păi maică, ce o să vă faceți voi la 30 de ani?

În ce lume trăiesc ele și în ce lume trăim noi? Pula mea…

Explore posts in the same categories: Un ochi râde, altul plânge

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Pula mea”

  1. mircea Says:

    esti fantastica! esti geniala!

  2. maia_home Says:

    De acord cu antevorbitori !:)


Leave a Reply

